1 REVIEWS

Visitors' Reviews

• Molnar Ervin
  • 05/2012
  • Business
Date of Stay:05/2012
Poštovanje. Zovem se Molnar Ervin, i bavim se organizacijom mnogobrojnih muzičkih, plesnih grupa i šou programa. Naravno, ovde mogu da Vam ponudim organizaciju šou-programa za potrebe klubskih, festivalskih dešavanja kao i za potrebe raznih večera, proslava u Vašoj kompaniji i raznih drugih promotivnih aktivnosti. Imamo širok asortiman ponuda. Ukoliko Vas interesuju naši programi, javi te nam se. ESCOLA DE SAMBA SAMBANSA (Škola brazilske sambe) grupa je osnovana 2007. Broji 15 članova. Bavimo se tradicionalnom, naročito karnevalskom brazilskom sambom, ali u našim programima možete prepoznati i različite druge vrste ritmova. 2009. članstvo našeg samba orkestra se proširilo te smo naš status promenili u udruženje građana. Broj članova našeg orkestra, sada već premašuje 45. Radimo: karnevale, festivale, klubske svirke, proslave u Vašim kompanijama itd. Dosadašnji nastupi: Exit festival, Siget festival (Budimpešta), Domboš fest, Internacionalni Samba festival u Koburgu, Nemačka, Evropski snoubord festival, Ups, Interetno festival Subotica, Trenchtown festival Palić, Riječki karneval i mnogi drugi festivali i programi. promo video:http://www.youtube.com/watch?v=QVfW2VYbGww http://www.youtube.com/watch?v=hpx7zZmfFMY audio,promo album: http://soundcloud.com/search?q[fulltext]=sambansa Nudimo i mnoge druge programe, kao na primer Samba plesni šou „Sambamizade“. Naša plesna grupa pleše autentičnu, sa karnevala u Riu dobro poznatu, brazilsku sambu. Osnivač i voditeljka naše plesne grupe Siksai Daniela, 2007. na Internacionalnom Samba festivalu u Koburgu, Nemačka, osvojila je nagradu „Rainha de Bateria” tj. titulu kraljice Sambe, ostavivši iza sebe samba plesačice iz Brazila. Takođe, i 2009. godine je uspela da osvoji treću nagradu na istom festivalu, u veoma jakoj konkurenciji. U našem plesnom programu, možete naći i opušteniji, sportskiji stil samba plesa (axé samba), autentična, tradicionalna Samba oslonjena na rege-afro ritmove, kao i elegantni, stilski bogati, pravi karnevalski samba ples, kojeg uživo prati nastup našeg Samba orkestra, na taj način doprinoseći još vrelijem, karnevalskijem utisku. Naš repertoar dodatno Vam obogaćujemo pulsirajućim ritmovima i akrobacijama iz Capoeira sveta, kojeg izvode naši tradicionalni Capoeira plesači. Našim repertoarom Vam pružamo priliku da se upoznate i sa Afro sambom i Makuleleom, u kojima divlji, plemenski, brzi, živahni i borilački plesovi inspirišu naše plesače. Ovaj egzotični Brazilski svet, koji Vam nudimo našim programom osvaja srca ljudi širom planete i živim plesovima i ritmovima ih izvlači iz sivila svakodnevice. Pored navedenog, naša grupa nudi još brojne programe i mogućnosti, kao na primer nastupi našeg benda „Libertango”, kojeg smo osnovali kombinujući Latino,afro, brasil,funky,i dance muziku. Ove usluge Vam nudimo za koktele i razne druge evente u Vašoj kompaniji. http://www.youtube.com/watch?v=Rqy63MSaDqw http://www.youtube.com/watch?v=4kmflyINvS0&feature=relmfu http://www.youtube.com/user/LIBERTANGONS/featured Na kraju, u okviru naše bogate i šarene ponude, izdvajamo i naš DJ set i Conga šou, u pratnji naših Samba plesačica. Naš DJ prati world music stil kombinujući ga sa modernim, svežim ritmovima, Cuba,afro,funky,Jazz,electro u kombinaciji sa udaraljkama i kongama. http://www.mixcloud.com/djSashai/ Nadam se da smo Vam našim bogatim i šarenim programom probudili paćnju i interesovanje. Čekajući Vaš cenjeni poziv, Ostajem sa poštovanjem
Palace Hotel Dubrovnik 3.4

Add your own Review

•  Notify me for similar hotel offers and deals